Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Majlis Berbuka Puasa Di Boulevard Hotel, Mid Valley

Hai...... lama tul aku tak menulis blog aku nie.... gambar dan kenangan aku berbuka puasa nie pun dah lama pending di posting nie..... Ni lah kisah dan buku baru aku hidup di kl selepas ketiadaan arwah bapa ku.........
Oklah... sekarang kita buka lembaran baru sempena tahun baru nie.... 2010..... Ok kita balik pada tajuk asal, ni lah pertama kali aku makan berbuka puasa sedap di hotel..... Gila ko.... banyak gila makan kitorg makan...... tgk le atas meja tue.... macam2 makan ada........ sampai penuh perutku.......





Dah semua kenyang mana tak nya..... licin makan yang banyak kat atas meja tue kitorg kerjakan..... Lepas tue kitorg berposing lak.... iye le.... posing tue mesti..... Diorg nie.... macam2 gaya ade...... Tapi masa nie... aku masih lagi dalam keadaan sedih..... iyelah... mana tak nya.... sana sini... bunyi lagu raya..... aduh... pilu hati aku... teringatkan yang aku akan berhari raya tanpa arwah abah........ tapi aku lawan jugak..... iye le... org tue cakap... tak baik tangisi atas ketiadaan org yang telah pergi..... so... aku terpaksa lawan perasaan sedih aku tue.....





Gambar nie pulak....... saat menunggu azan kedengaran..... aduh..... semua muka tak tahan godaan makan sedap semua.... hihihihihihihhiihhi

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...