Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Akhirnya ketemu....

Hai…. Macam mana aku nak mula cite nie…. Hehehehhhe gelak jup…. Nape le…. Keje aku sekarang penuh ngan relek sangat nie…. Sampai aku rasa buntu tak tahu nak buat ape…. So aku dapat le idea untuk menconteng arang ke muka blog nie…. Wow… menconteng arang…. Ops… jangan salah faham…. Menconteng arang nie…. Aku maksudkan menulis / mengupdate blog nie le….. Baik aku gunakan masa terluang nie… kearah yang macam nie….

Hehehehehe…. Kalau tengok ke tajuk entry kali ni macam le cerita cinta…. Tapi sebenarnya aku nak cerita pasal bola piala Malaysia nie……. Hehhehehehe. Tajuk tak boleh blah…. Hahahhahaha…. Tapi betulkan… setelah sekian lama akhirnya ketemu jugak…… Kelantan dengan Terengganu… bukan senang 2 buah negeri yang berjiran nak berlawan…. Tapi aku tak nak le cerita lebih…. Sebab suami aku orang Terengganu… kan silap kutuk….. terasa pulak hati dia…. Hahhahahahahahah….

Yang aku boleh cerita dekat sini…. “THE RED WORRIOR” memang best le…. Sebab semalam TRW sudah Berjaya mengalahkan Terengganu dengan 3 – 0…. Satu permulaan yang baik…. Harapan rakyat Kelantan supaya pemain Kelantan mengekalkan hak milik piala Malaysia untuk tahun ini lagi….. insyaallah….. TRW the best…..



0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...