Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Puteriku...... Nur Alya Maisarah...

Salam Semua…..
Rasanya dah lama aku tak update blog aku…. Ini penyakit malas punya pasal lah…. buat aku malas nak menaip…. Lagi satu… sejak internet tak ada kat rumah nie… aku dah jarang on laptop kat umah… bukan apa… tak sempat mungkin kot… Bila kat opis pulak idea tak nak keluar… sebab penyakit malas….. hehehehhe… itu sebenarnya kelemahan aku nie… malas….
Oklah…. Rupanya sekarang dah tahun baru rupanya… cepatnya masa berlalu…. Puteri kami dah nak cukup setahun umur dia bulan nie…. Tak sedar sungguh masa berlalu…. Pejam celik pejam celik…. Dah besar rupanya anak mama…. Sungguh indah saat aku dengan puteri kesayanganku…. Hari demi hari aku aku lalui masa bersama dengan dia… macam-macam lagak yang ditunjukkan… daripada tak boleh meniarap sehingga lah sekarang boleh berdiri…. Saat yang aku lalui bersamanya memang terasa begitu singkat… tapi rupanya dah hampir setahun aku lalui bersama dengan puteriku tercinta… Bahagia sungguh bila bergelar ibu nie… Terima kasih Allah kerana mengizinkan aku untuk melalui saat-saat seperti ini…. Dan terima kasih Allah kerana mengurniakan puteri hatiku yang comel dan bijak sekali….  Amin…




Sewaktu dalam pantang... mula mengenal dunia



sewaktu memula boleh merangkak...


Aksi yag paling best


Dihari pertama pandai merangkak.... 


Dah pandai duduk dia...


Ini Yang latest dah pandai berdiri...... 


Dah anak dara pun dia...


Yang nie lagi ayu.... hehehhehe...


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...