Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Satu Hati, Satu Matlamat.


Satu hati satu matlamat merupakan cetusan ideal aku sendiri yang tidak di copy write dari mana - mana media masa dan media elektronik. Cogan kata ini di cetuskan sewaktu aku dimarah dan dibuli oleh pihak tertentu. Aku cetuskan ideal ini khas untuk Rohm Wako tempat aku mencari rezeki. Satu hati satu matlamat memberi erti yang amat besar dan berharga  bagi ku berdasarkan pengalaman aku bekerja di situ selama 3 tahun lebih nak masuk 4 tahun..... Susah senang ku bersama Rohm Wako....  Gambar di atas merupakan logo yang dicipta semasa pertandingan mencipta logo di Rohm Wako....  Logo tue bukan aku yang menang... orang lain.... Gambar yang aku menang RM 300 ada kat bawah tue.... hihihhihiihih "Satu Hati, Satu Matlamat" lah katakan....



Ha.... tue dia ... gambar atas tue baru betul cogan kata yang aku cipta khas buat pekerja Kilang jepun macam aku nie..... Hihihihihihihi...... Bangganya aku... rata - rata tergantung slogan yang aku cipta... oklah tue at least satu hari nanti mane le tahu...... Jodoh aku ngan Rohm Wako tak panjang.... ade le benda yang boleh orang ingat kat aku.... ok lah tue..... sapa tahu kan..... hihihi

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...