Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Tempat Aku Mencari Rezeki Halal

Ini adalah tempat aku menceri rezeki yang halal.... menjadi hamba kepada Jepun2 dan orang melayu sendiri.... ala... kira ok lah tue... daripada diberhentikan kerja... seksa woi..... mana nak cari keje lain time gawat macam nie... jangan kilang tue tutup sudah...... mintak jauh le....



Ini panorama dimana tempat aku mencari rezeki.... aik tak ade orang..... hihihihiih jangan panic.... nie gambar di ambil time aku kena standby sorang..... time orang lain cuti aku sorang keje...... Ni le kehidupan aku seharian.... keje tanpa henti... Yang bestnya keje time orang cuti nie.... kita boleh replace time orang keje..... itu yang best tue.....



Aik tangan sapa lak nie...... hihihihihihih tangan aku le.... tengah wat keje..... iye ke tengah keje tue...... ke tengah ngular........ rasa macam tgh ngular.... hihihihihiihihih biasa le.... keje time orang tak ade..... Itu le serba sedikit pasal tempat aku cari makan......

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...