Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

****First time puasa bersama***

Tahun nie merupakan tahun pertama aku berpuasa dan bersahur bersama..... Baru aku tahu macam nie rupanya penat mok keno sediakan sahur dipagi hari...... bangun sebelum org lain bangun... Mengantuknya yang teramat le sangat.... Emmm... cite pasal puasa.... Demi mendengar nasihat doktor terpaksa le aku tinggal kan nasi sepanjang puasa nie... aduh..... kekadang seksa jugak.... tapi aku dah nekad kali nie.... since aku rasa boleh tahan lagi ok le... Menu harian....

Sahur
Roti 4 keping
Air nescafe + air masak...

Berbuka
1 biji roti John / roti kebab
air (tak kira berapa gelas.. hihihihi )

Hidup ke aku... leh tahan ke aku nak cukupkan sebulan nie... aduh... jangan aku tumbang sudah..... insyaallah... boleh aku tahan kot.......... :)

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...