Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Setahun Sudah berlalu

Esok 8 hb ramadhan.. genap le setahun aku kehilangan arwah abah tercinta. Setahun jugak aku merindui gelak dan gurauan abah.. Setahun jugak banyak onak dan duri yan g aku lalui tanpa abah disisi... Aku rindu padanya ya allah... aku rindu pada kenangan yang lalu... Tapi aku akui ya allah, Engkau lebih mengasihi dirinya Ya allah... Aku redha ya allah dengan kehilangan ini... Setahun aku hidup tanpa nya... Aku lakarkan corak kehidupan aku sendiri.. Aku hampir terlalai pada pegangan dan pendidikan yang telah Arwah Ajari aku semenjak aku masih kecil... Ya allah... aku hanya mampu berdoa pada Mu Ya allah ... semoga kau tempatkan Arwah disisiMu... amin...

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...