Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Salahkah Aku....????? :(

Apakah salah keputusan yang telah aku ambik ini...... Niat ku suci ingin berdamping org tersayang... tapi bukan niat aku untuk memaksanya.... merempuh dugaan yang penuh duri ini.... Keikhlasan hati nya yang aku perlukan..... Aku tak ingin kalau dia rasa dirinya terpaksa...... sebab suatu hari nanti.... aku dipersalahkan sebab memaksa dirinya untuk datang sini..... Keikhlasan yang aku perlukan.... Melalui keikhlasan itu, aku ingin bina satu penghidupan yang baru.... kehidupan yang akan menentu corak hidup dan warna keluarga yang aku bina atas ikatan yang suci ini..... Melalui keikhlasan hati juga, membuatkan seseorang itu bersedia untuk merempuh segala dugaan dan cabaran yang datang...... Salahkah aku berusaha merancang dan melakukan semua tue......

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...