Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

Senang Hati ku........

Aduh... ari nie aku punya mood nak keje macam tak ade je....... Kalau nak wat graf..... tahap negatif ko...... Aduh.. nape diri aku jadi macam nie....... Nie le... pukulan kena ditinggalkan oleh suami...... Lambatnya nak tunggu 2 minggu lagi..... Kehadiranmu ku nantikan...... 2 minggu bagaikan 2 tahun aku tunggu...... tapi sabar.... jap lagi... dah tak payah pisah jejauh lagi dah.... seronoknya.... akan aku mulakan hidup baruku bersama suami ku di kuala lumpur.....
Biarlah aku mula balik dengan gaji yang kecik..... bersama suami ku.... akan ku buktikan pada dunia.... yang aku bisa berjaya dan hidup senang seperti sedia kala...... Aku terima keputusan dengan reda...... aku kecikkan segala perbelanjaan aku...... sama lah dengan suami ku....... dia rela korbankan kerjanya sekarang...... dan benda paling berharga.... keretanya.... demi ingin hidup bersatu dengan aku..... terharu sungguh aku..... Abg.... terima kasih atas segala pengorbanan yang begitu besar kau berikan pada aku...... insyaallah suatu hari nanti pasti ade sinar untuk kita..... Kita bina tapaknya kuala Lumpur dan sesama kita bangunkan dan majukan tapak yang kita bina bersama tue..... Abg segalanya bagi ayang,........ Ayg sayang abg sampai ke akhir hayat ayg.....

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...