Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

@*@*@ PeRginya MeNingGaLKan KiTa *@*@*@

Jauh dimata dihati jangan.

Emm… macam mane ek nak start…. Jup ek… kena ambil feel sedih skit… sebab kali nie aku nak cerita pasal cerita sedih…. Tengok tajuk pun dah sedih…. Hikhikhik… hai… kali kedua aku cerita pasal perpisahan dalam post blog aku kali nie… kalau korang ingat le… first dulu pasal perpisahan warga VSS masa dekat rohm wako dulu… dan kali ini terjadi sekali lagi… babak perpisahan itu tapi tempat dia lain…. Harus le lain… di TM pulak…

Tanggal 4 hb jan 2011… wah… awal tahun tue… emmm sekali lagi aku kehilangan seorang teman sekerja… merangkap adik dan merangkap bos detox foot patch…. Hehhehe sorry liza… tapi betulkan…. Walaupun waktu perkenalan kita tidaklah lama… 1 tahun 4 bulan 3 hari… aik macam Khairul fahmi kenal ngan awek dia pulak… hihihiih (143 = I love yoU) hahahha lawak betul le…. Banyak kenangan pahit dan manis kita bersama…. Daripada duduk tempat asal… mengadap tingkap… sampai le tempat baru… mengadap azie.. ada kaitan ek… azie… boleh le…. Azie pun azie le… Hai… lepas nie kita tak boleh berganding tenaga dah… duet nyanyi lagu entah apa – apa tah… hihihihi… tapi itu le salah satu cara yang boleh kita lakukan untuk lepaskan geram dan tensionkan… wah … mesti lepas nie liza rindu nak duet ngan kak nani lagi… rindu le pendengar setia kita liza.. si yani tue….. Apa – apa pun… kak nani ucap terima kasih pada liza sebab telah bagi semangat pada kak nani masa arwah abah kak nani meninggal… terima kasih sesangat… alamak… touching le pulak… tetiba air mataku berguguran terpercik ke hidung……. Hihihihi… cover… cover… opis nie weh…

Walau jauh sekali mana dikau berada teman…. Namun tetap dekat dihati kami semua.


2 ulasan:

ooit2... ade ape ngn saya dan kisah sedih ni? macam terpaksa berjiran ngn saya jer. xper lh.... saya d pegi dok sebelah ivan jer lh jap lg? T_T. *air mata tidak kan bisa mengubah segalanya.
ngn saya pon leh berduet ape.. kiter berduet lg kerabu pucuk paku tu ape? lupe2 lah tu...
jgn ada benci antara kita k.nani..
kak liza... oredy miss u lar...

 

hahahaahhahaha sapa lak benci azie.... bila aku tiada nanti.... dikau akan merindui gurauku.... hahahhaha

 

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...