Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

@#@#@ Dikala Boring Melanda *^*^*^*^*^*

Emmmmmm hari – hari minggu nie tanpa suami di umah memang membosankan… kalau dulu bila aku duk sorg kat umah… tv adalah milik aku… sampai le aku tak tahu nak tengok cerita ape…. Tapi sekarang scenario dia penuh berbeza… nasib baik le laptop ade peneman setiaku….

Dalam bosan – bosan tue aku teringin untuk belajar mengenai lukisan so aku download seberapa banyak video yang ada…. Aku cuba melukis tapi speciallah sikit…. Pakai paint dalam laptop tue… hihihihi jangan tak caya pula…. Itu le nak lukis pakai tangan dah keras dah tangan nie…. Lama sangat tinggal zaman lukis-lukis nie…. So nie le hasil terbaru… mengaplikasikan teknologi dalam kehidupan….

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...