Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

*@*@*@ Bontotnya Dicium Security *@*@*@

Malang Tidak Berbau

Emmm memang betul orang kata malang tak berbau... Inilah yang menimpa pada kakak ipar aku. Tanggal 23 Nov 2010, detik 6.50 PM bontot kereta honda city telah dicium rapat oleh van security Armour. Van security tue... bukan calang - calang van. Kejadian ini berlaku di traffic light batu tiga depan kilang gula CSR. Tapi alhamdullillah pemandunya selamat tidak mengalami kecederaan. Pada waktu itu aku berada dibengkel kereta untuk menguruskan pengeluaran kereta Savvy kesayangan ku yang telah memandikan Embun pada ku malam balik ke kl dari trg.

Aku menerima panggilan dari ibuku menyatakan Kak na accident dkt depan kilang gula.... Aduh alangkah terkejutnya aku bila mendapat berita itu. Lalu aku bergegas ke tempat kejadian bersama suamiku. Wah terpaku jugak aku bila tgk keadaan kereta honda city milik abg aku.... tapi syukur pemandunya tidak mengalami sebarang kecederaan.

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...