Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

*** ReNuNgAn BeRsAmA **********







Hasil Nukhilan - Klik

Entah mengapa hati ku hari nie,
Hati ini terusik pilu,
apakah sebabnya... Aku tak mengetahui,
Difikiran ini cuma terfikir sesuatu yang tak mungkin terjadi,
mana mungkin aku dapat undurkan masa,
Tapi.....
alangkah indahnya kalau itu semua boleh berlaku...
Banyank yang aku ini betulkan dimasa lalu...
Tapi.... Itu semua mustahil...
Yang berlaku tetap akan berlaku...
Kita sebagai manusia dan Hambanya,
Harus terus tempohi dan harus rena
ngi apa jua duga dan cabaran dari Nya,
Jangan sesekali memandang ke belakang... sesungguhnya yang yang lalu
menjadi pengajaran dan panduan kepada masa yang akan datang....
Sesungguhnya akan ada sinar disebalik kegelapan yang aku lalui sebelum...
Yang penting aku harus cuba dan berusaha...... demi diri aku dan keluargaku....
amin......

Sinar akan datang selepas kegelapan berlalu....







0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...