Ranjau Perjalanan Hidup

Hidup Ibarat Roda, Ada Pahit dan manisnya.

@**** PrOjEk SuDaH BeRmUlA, BaKaL MeRuBaH MaSa DePaN KeLuArGaKu @@@@*

Salam.... i came again..... Kali ini aku nak update sikit pasal projek yang aku, suami aku... dan abg aku buat.... kalau korang ingat atau terbaca le... aku pernah post pasal projek tue dulu... kalau tak silap aku lah... tajuk dia... " Nak seribu daya, tak nak seribu dalih". So kat sini aku nak update lah serba sedikit mengenai status projek tue...
Untuk pengetahuan korang semua.... projek tue skarang dah start berjalan.... sampai hari nie... kami dah menerima sebanyak 7 order untuk UG... syukur kehadrat ilahi... melimpah ruah rezeki kami.... dalam 7 order tue ade 2 order adalah berstatus UG Block... so bayaran dia lagi lumayan le... Lumayan - lumayan jugak... tapi kekadang aku kesian jugak dekat suami aku... iye le... terpaksa buat 2 kerja dalam satu masa.... Balik umah kepenatan... Tapi abg... ayg bangga dengan abg... sebab bekerja keras untuk merubah kehidupan kita sekeluarga...
Buat masa skarang... dah claim dah dihantar sebanyak 2 kali... insyallah... dengan claim tersebut dapat bayar balik modal yang abg aku bagi dan selebihnya dapat disimpan untuk maintance.... ya allah... aku bersyukur pada mu ya allah..... aku mohon padamu agar beri kesihatan yang baik untuk suami aku.... amin.....


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...